tiistai 11. lokakuuta 2011

Päivä 9 - Jimmy Neutron, The Boy Genius & Yllättäviä käänteitä

Moi!

Olin tänään töissä, joten en ehtinyt katsoa Jimmy Neutronia vielä - mutta älkää huoliko, teen sen kyllä viimeistään torstaina ja silloin tähän ilmaantuu arvio kyseisestä sarjasta. Nyt aion kuitenkin käyttää uuden merkinnän hyväksi ja kertoa, että jee, minulla on nyt apunani vieraskirjoittaja!

Sen nimi on Ville ja se tietää yleisesti ottaen scifistä enemmän kuin minä. Lisäksi se on kiva, kirjoittaa hyvin (ja hauskemmin kuin minä) ja on luvannut yrittää katsoa pilottijaksollisen scifiä niinä päivinä, joina minä en ehdi. Kyseinen toiminta on hyvin urhoollista ja arvostettavaa, kiitoksia siis ja sillain. (Ja hah, se takaa ainakin sen, että todennäköisesti tätä blogia lukee jatkossakin ainakin kaksi ihmistä.)

Se voi ehkä kertoa sit itsestään enemmän huomenna jos jaksaa. Minä en uskalla, etten paljasta mitään salaisuuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti